Obsługa Wsp

oferta

Obsługa
Wspólnot

Zgodnie z ustawą o własności lokali dopuszczalne są dwie formy zarządzania nieruchomością. Pierwszą z nich jest zarząd powierzony, gdzie podmiotem sprawującym zarząd jest osoba fizyczna, bądź prawna. W tym przypadku jest on reprezentantem Wspólnoty Mieszkaniowej, dysponentem środków finansowych zgromadzonych na koncie Wspólnoty i ponosi pełną odpowiedzialność za podejmowane decyzje w zakresie zarządu zwykłego. Druga forma to zarząd zlecony, gdzie osoba fizyczna, bądź prawna działa na zlecenie Zarządu Wspólnoty, który wybierany jest spośród właścicieli lokali.

Oferujemy usługę zarządzania nieruchomością zarówno na zlecenie jak i w formie zarządu powierzonego w przypadku, gdy nie ma osób chętnych do pełnienia funkcji członków zarządu.

Pod pojęciem Zarządzania Nieruchomością rozumiemy wykonywanie czynności wynikających z art.18 ust. 1 Ustawy  własności lokali, w tym m.in.:

  • Przejęcie nieruchomości od poprzedniego Administratora
  • Bieżące administrowanie, nadzór nad eksploatacją i bezpieczeństwem nieruchomości
  • Obsługa Wspólnoty Mieszkaniowej i jej członków
  • Księgowość Wspólnoty Mieszkaniowej, czyli gospodarka ekonomiczno-finansowa nieruchomości
  • Doradztwo, mające na celu utrzymanie nieruchomości w stanie niepogorszonym

W ramach współpracy zapewniamy:

Audyt nieruchomości

Weryfikujemy dokumenty, przyjęte rozwiązania oraz procedury. Wynik audytu ma postać raportu, w którym m. in. wskazujemy działania podnoszące bezpieczeństwo i komfort mieszkania, zmniejszające koszty lub generujące przychody dla Wspólnoty.

Optymalizację kosztów utrzymania nieruchomości

Badamy rynek pod kątem cen i zakresów firm realizujących usługi dla Wspólnoty. Dzięki naszej znajomości rynku możemy wynegocjować dla Państwa korzystniejsze oferty, a to przekłada się na obniżenie ponoszonych kosztów.

IAN – program do zarządzania oraz nowoczesny system przechowywania danych

Jedyny taki produkt na rynku. Innowacyjny program do zarządzania Twoją nieruchomością. Program posiada pełne bazy danych na temat każdej nieruchomości, co powoduje automatyzację pracy i mocno wspomaga w bieżącej realizacji działań. W oparciu o wytworzone rozwiązania opracowaliśmy system segregacji danych papierowych, dzięki czemu dokumentację nieruchomości prowadzimy według określonych zasad. Dodatkowo korzystamy również z nowoczesnego oprogramowania firmy ZUI Mieszczanin, a elektroniczny podgląd do dokumentów i sald właścicieli jest możliwy poprzez naszą stronę www.

Skuteczną komunikację z Mieszkańcami

Zdajemy sobie sprawę jak ważna jest dobra komunikacja z Mieszkańcami, dlatego wykorzystujemy do tego wszystkie możliwe kanały komunikacji – zbiorcze informacje mailowe i sms, biuletyny informacyjne, elektroniczne tablice informacyjne, tablice informacyjne na nieruchomościach. Organizujemy imprezy integracyjne i okolicznościowe dla Mieszkańców. Na początku współpracy zorganizujemy spotkanie z Mieszkańcami, aby mogli Państwo poznać nasz pomysł na zarządzanie i przedstawić swoje pomysły. Dbamy o to, aby nasi Mieszkańcy byli w 100% zadowoleni z miejsca, w którym mieszkają.

Raportowanie w zakresie zarządzania nieruchomością

Cyklicznie przedstawiamy raporty z wykonanych czynności administracyjnych, z obchodów nieruchomości oraz ze stanu finansów Wspólnoty Mieszkaniowej. W oparciu o rejestr zadań Zarząd Wspólnoty ma pełną wiedzę na temat realizacji czynności zleconych administratorowi.

Rozbudowaną bazę sprawdzonych firm zewnętrznych

Posiadamy rozbudowaną bazę uznanych firma na rynku. Dzięki naszemu doświadczeniu możemy zarekomendować sprawdzone firmy zewnętrzne, które spełniają nasze narzucone wysokie standardy. Niemniej nasz baza jest w ciągłej rozbudowie, także chętnie zweryfikujemy firmy aktualnie obsługujące Wspólnotę.

Wizytacje nieruchomości

Praktykujemy podejście gospodarskie, także dokonujemy okresowych wizytacji nieruchomości. Weryfikujemy stan nieruchomości oraz jakość obsługi zatrudnionych przez Wspólnotę firm.

Sprawdzone procedury

Korzystamy ze sprawdzonych i jednolitych procedur wewnętrznych dzięki, którym każda informacja oraz każdy dokument ma swoje określone miejsce i osobę za nią odpowiedzialną. Takie podejście pozwala na uporządkowaną pracę i tym samym zwiększenie jej efektywności.

Windykację należności

Poprzez wypracowane i jasne procedury jesteśmy skuteczni w prowadzeniu windykacji oraz egzekwowaniu należności. Oprócz standardowych wezwań kontaktujemy się z dłużnikami telefonicznie lub mailowo. Jeżeli „miękkie” działania są nieskutecznie, to rekomendujemy podejmowanie działań twardych sądowych. Jedynie konsekwencja przynosi zamierzone rezultaty.

Zarządzanie procesem egzekwowania rękojmi i gwarancji

Posiadamy duże doświadczenie w zarządzaniu procesem egzekwowania uprawnień właścicieli z tytułu gwarancji i rękojmi na części wspólne nieruchomości. Gwarantujemy profesjonalną obsługę opartą na wiedzy oraz praktyce. Wskażemy Państwu wszystkie możliwe działania wraz z ich ewentualnymi konsekwencjami. Wspólnie przeprowadzimy Państwa przez ten złożony proces.

Porady prawne, wsparcie techniczne, opiekę brokera ubezpieczeniowego

Za polecenie obniżamy wynagrodzenie!

Obniżymy nasze wynagrodzenie o 5% na okres 12 miesięcy za każdą Wspólnotę Mieszkaniową znajdującą się w promieniu 1 km od Państwa nieruchomości i pozyskaną dzięki Państwa rekomendacji.

Masz pytania lub jesteś zainteresowany współpracą napisz do nas na adres email:
biuro@atlanti.pl
przygotujemy specjalnie dla Ciebie szczegółową ofertę.

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Jeśli chcesz poznać szczegóły kliknij tutaj.